umreyus Bebegim emmedigi için sütü sagip biberonla veriyorum. Her kullandıktan sonra kaynatmam mi gerekiyor ? Sizler nasıl yapıyorsunuz temizligini. Avent bu arada biberon markamiz 🌸
Taze1mom umreyus ben de oğluma biberonla verirdim arar ara sütümü ama her kullandığımda kaynatmazdım sıcak su ile iyice durularım. Bizimde avent biberonumuz plastik olan
Sevgihira umreyus hayır canım biberon temizleyicisi ile yıkıyorum biberonu 2 günde bir kaynatıyorum ve 7 aydr sütümü sağıp öyle veriyorum
Selin-34 umreyus bende avent kullandım kızım 1,5 ay beni emmedi o sürede sağıp verdim ama her kullanımdı sıcak suyla duruluyordum fakat kaynatma işlemini 3-4 kullanımda bir yapıyordum
Esra-bakir umreyus bende sıcak suyla yıkıyorum iki günde bir de kaynatıyoruz hem sagiyorum sürümü hemde emziriyorum biberonla verdikten sonra iki üç dakika da gogusumde emziriyom beni bırakmasın diye
umreyus Sevgihira hangi temizleyici kullaniyosun acaba canim memnun musun? Benim daha 1 ay oldu sağmak ama çok zor cok yoruluyorum 7 ay size masallah 🌸
Sevgilikizim Bende avent kullaniyorum her kullanmamda sıcak su ile yıkıyorum günde bir kezde temizliğini yaparım 20 günde birde kaynatirim
YasemiNYagmur1 umreyus her öğünden sonra catel da su ısıtıp biberona koyuyordum kapağını da kapatıp iyice çalkalıyordum. 4 günde 1 de kaynatıyordum
Dorukcann Bende sağım makinemi ve biberonu her beslenmeden sonra biberon temizleyicisiyle yikayip derin bir kaba diziyorum sonra su kaynatip uzerlerine döküyorum
Prenses_annesi22 umreyus yok cnm bnde o marka kullnyorm haftada 1 kere kaynatyorm bıberon temızleyıcı ıle yıkıyorum
patilianne umreyus 2 tane biberonuz var dönüşümlü kullanıyorum her kullanımdan sonra yıkıyorum günlük yada 2 günde bir mikrodalgada steril ediyorum