Haribo Merhaba. 3. Ayda yapılan özel aşılardan rotayı mutlaka yaptıracağız. Menenjiti bazi doktorlar 9.ay bazı doktorlar 3. Ay diyor sizler ne zaman yaptırdınız? Ayrica nimenrix menenjit asisi mi? Bir de doktorumuz b ile başlayan bir aşı daha soyledi ulkeye yeni gelmiş yazısından dolayi maalesef adını okuyamıyorum. Onu da yaptıran oldu mu acaba?
Ftmsnny Haribo rotayı yaptırdık yarında menenjiti yaptıracağız 3 ay 11 günlüğüz. Bize söylenen aşının adı Bexsero
Nily Haribo bizde 5. Ayda yaptırıxaz menenjiti. Yaptıran arkadaslar menenjitin kac dozunu yaptırıyor adı ne acaba merak ediyorum. Birde bahsettiğiniz b ile baslayan farklı bir aşımı anlayamadım
Haribo İsmi öğrendikten sonra araştırdım da nimenrix ve bexsero menenjitin farkli viruslerini iceren asilarmis. Ikisinin de yapılması öneriliyormus.