Goncaaydeniz Minasu hem anne sütü hem mama kullanıyoruz kilo alımı iyi 3 aylık 6600 kilosuda sma dan memnunum
YasemiNYagmur1 Minasu sma kullanıyorum bende emmiyor sadede mama ile gidiyoruz. Her kontrolünde sıkıntı çıkmıyor kilo alımı gayet iyi şimdi ne kadar oldu bilmiyorum ama haftaya kontrol var bakalım. Hemşiremiz gelişimini iyi buluyor hep
Ceylanarel Bebekten bebege degisiyor mama tercihi mesela benim bebegim sadece aptamil conformil yarıyor. Aptamilin klasik serisi bile yaramiyor Piyasada bir kere bulamadik hipp marka kullandim . Ama kabızlık yaptı