Merhaba güzel Anneler,
bebegim 4 ay 25 günlük. 69 kg ile hamile kalıp, 95 kilo ile doğuma girdim. Doğumdan sonra 79’a inip, diyetle 72 kg oldum. Tabii doğum öncesi de bi 5 kg fazlam olduğu icin, vermem gereken bi 7 kg daha var.
haliyle cok kilo alıp, hızlı verdiğim için karnım tam olarak geri gitmedi. Yanı hafif sarkma var..
doğum sonrası korse kullananlar, faydasını gördünüz mü? Gördüyseniz, nasıl giydiniz? Genellikle 8 saat kullanım öneriliyor, fakat ben okadar dayanamıyorum.. daralıyorum içinde..