Sema123- peki trletme durumu var mı? Dışarı çıkarken altına ne giydiriyorsunuz. Ya biz dışarı çıkarken hirkadir beredir battaniyesidir sıkıldım. Tek parça tulum olsun yeter diyorum . Ondan çok istyorum. Ve ortak bir renk olsun ilerde de kullanmak isterim çünkü şimdi sadece iki ay kullanırız