Arkadaşlar merhaba kızım bebelac gold 2 numara kullanıyor fakat yaklaşık 2 aydır 900 gramlık paketi e bebek babymall ya da marketlerde bulmakta zorlanıyoruz. İnternette de olduğundan biraz daha pahalı satıyorlar. Sizler hangi mamaları kullanıyorsunuz ve bulmakta zorluk yaşıyor musunuz?