Merhaba Anneler. Bebeğimde çoklu besin alerjisi vardı yavaş yavaş açmaya başladık. Bugün doktora götürdüm ve 1 yaş aşısı için deri testi yapılacak sonra aşı olacak denildi. Aranızda yaptıran var mı? Nasıl oluyor? Aslında hiç ama hiç yaptırmak istemiyordum ki aşı nedeni ile mecbur kaldık biraz. Bilgi verirseniz çok sevinirim.