bebepim reflüsü var bebelac nutrikonfor yiyordu mama yok piyasada heryere baktım bulamadım mecbur smilac aldım bebeğe yedirdim kusa kusa bir hal oldu o kadar kustu ağladı burnu tıkandı nefes alamadı hastaneye gittik besin zehirlenmesi olmuş iğne yaptılar fitil verdi doktor ishal yaparsa yarın getir dedi Allah bildiği gibi yapsın bu mamaları saklayan fırsatçıları bebeğim aç kaldı başka mama da yemiyor şimdi uyudu hipp combiotic aldık onu da yiyemiyor sıvı ya heöen ağzına geliyor