Mine5369 Fulyaalinmina Bizde 3 aylık olmak üzereyiz gaz sorunumuz vardı sab simplex önerildi onu kullandım rahatlatıyor ama ek olarak rezene çayı içmeni de tavsiye ederim
Duygucukk Fulyaalinmina bence yapın o saatlerde çok fayda eder. Yani 2 3 arası ise 1 gibi felan verin. Akşam da 8 de verin bence. Ben genelde tok karnına veriyorum gece aç karnına veriyorum
Cpera Duygucukk işe yarıyor derken ıkınmalar taken geçti mi bmm.kiz kullanmama rağmen hala.ikiniyot ve zorlanıyor bazen iki saati buluyor kakasını tamamlaması ve rahatlaması sizde durum.nasil.etki etti ?