ikibebelianaa Bebegimm42 musa göncü canım 🤭 bizim doktorumuz ama genel bi doktor ince ayrıntılı incelemiyor eylem hanım iyi eylül tıp merkezinde de iyi bi dr var
yusuff_ Bebegimm42 biz özel büyükşehir hastanesi hülya kartekine gidiyorz. Medicana da eylem atilgan guzes var o da iyi
yusuff_ Bebegimm42 150 sanrm muayene yanls olmasn eşim hep yanmda oldgndan ben kayıt islemine hic Gitmyorm. Evet biz memnunuz doktordan dogdugundan beri ona gidiyorz. Sizin bebek kac aylk
Bebegimm42 yusuff_ bizim 3 Ay olmak üzere bi genel muayene gotirmek istiyoruz hiç doğru duzgun gitmedim doğduğundan beri doktora
yusuff_ Bebegimm42 biizm.yakn akrabalar hep eyleme gidiyolar memnnlar. Ben buyuksehirde dogm yaptgm için o doktora devam ettk baska hastaneye gitmedk
Bebegimm42 yusuff_ bende medovada yaptım ama ordaki doğum doktoru biraz pahalı doçent yar. Olduğu için 200 var
Bebegimm42 yusuff_ Ay sevindim ya iyi mi ilgilenir mi ki şöyle genel herseyine baksın ıstiyorum kız bebek olduğu için oelllikle kız istedim doktorum u
Bebegimm42 yusuff_ bizde hasta olmadan bi buyusek dünden beri burnunuz tikaniyo seruum siksamda çok fayda etmedi
yusuff_ Bebegimm42 o normal ya bizde hep yasadik onu hapsurma burun tıkanıklığı. Büyünce gecti biraz. Serum sktktan sonra sık sık temizleyn burnunu
yusuff_ Bebegimm42 her gittgnde zaten genel.kontrol yapyo boy kilo bogazina kulagina sırtını dinler falan . Sonra sen sikayetini söylersin ona gore bisey söyler . Kan damlasina falan basladinzmi
Bebegimm42 yusuff_ evet aynen hapşırma coktu bugün ve oksurmede oldu ara ara çok korktum şöyle elimle burnunu sikinca geliyo içindeki serumdan sonra