Merhaba
13 aylık bebeğim
Bir hafta önce KKK aşısı ve su çiçeği hariç aşısı yapıldı.
2 gündür 37.7 38.1 arası ateşi var
Önceki 2 gün ishaldi. Dün ishal yoktu. Bugün yine ishal olmuş.
Altını açarken ve ateşini ölçmeye çalışınca ağlıyor, sık ölçemiyoruz da.
Doktora gidince tahliller vs daha çok huzursuz olmasindan korkuyorum. Aşı günü ilk kilo ölçümünde bile ağladı, boyunu ölçtürmedim, evde ölçeriz diyerek.
Ne zaman doktora gitmem şart bana söyleyebilir misiniz
38.1i geçmedi ateşi.
Şimdiye kadar 2 günde toplam 3 kez calpol verdik. Biraz halsizliği keyifsizliği var ama yemesi içmesi iyi. emiyor da. su içmiyor.
ne yapmalıyım?
6 aylıkken üst üste kusunca doktora gitmiştik. tahlil serum vs en son soğuk almış deyip gönderdi doktor. o yüzden gereksiz gitmek de istemiyorum malum pandemi de var.