uzumlumakaron12 owli uyku tulumları var kundak şeklinde, 36aya kadar kullanılıyor büyüyen bir model ona bakın derim. Battaniye yorgan önerilmiyor boğulma tehlikesi yüzünden. Mesela benim kızım uykuda bile hareketli ayaklarını da cirpiyo uyanma esnasında, gün içinde bisey ortsem üstüne bi bakıyorum yüzünde. O yüzden riske atamıyorum. Bence siz de riske atmayın. Kundak tulumlar hem konforlu hareketlerini kısıtlamıyor hem de pratik.