Cappon Bebeğim 10 gün sonra 2 aylik olucak eldivenlerini çıkartmak istiyorum artık ama tırnaklarını kesmek tam bir facia hatta biraz önce babasıyla birlikte tam bir saatimizi aldı 🙈sizler nasıl kesiyorsunuz kizlaaar 😬
asz Cappon canım o dönemler daha rahat biliyormusun.bizimki 11 aylık her saat başı bir tırnak kesiyorum.mübarek o kadar çabuk uzuyor ki.biz o aylarda ben emzirirdim eşim keserdi o şekilde yapardık ya da uyuduğunda.ama en kolayı emzirirken kesmek oluyordu.
Mehtap44 Cappon uyurken kes canım ama seninde dediğin gibi bi an önce çıkar artık eldivenlerini ellerini tanımaya başlaması lazım
Si_se_ta_be Cappon Kız delirme en rahat zamanlar bizimki 1 yaşında asla ama asla izin vermiyor tvden çocuk şarkıları açıyorum yada reklam belki öyle durur 😑
Cappon Si_se_ta_be yaaaa ay deliricem valla böyle duydukça 🙈 ben buyunce daha kolay olur diye düşünüyordum 😂😂😂
Cappon Bulutyumurta yaptım yaptım sevdigi şarkiyı sevdiği ilahiyi soyledim babasının omzunda denedim emzik verdim ağzına oyalamak için yok 😂 en son ağlasın dedim ciğerleri açılır 🙈🙈😂
Bulutyumurta Cappon bizimkini uyurken imkansız kesmek eline dokunsam uyanır :) neyseki şarkı söylemek işimizi görüyor :)
Birkullanici Cappon kızım iki haftadır tırnaklarını kesmeme izin veriyor bekliyor kesmemi.. hep uyanık kestim artık farkına vardı izin veriyor 😊
Gokcemsii Cappon eldivenleri 40 I dolunca çıkarmıştım o zamanlarda uyurken kesiyordum. Şimdi oyun oynatarak kesiyorum.