Ben wee den aşırı memnun kaldım hastane tipi de kullandım hem canım yandı hem süt az çıktı ama wee nin manueliyle hem süt daha çok sağdım hem de canım yanmıyordu babyplus nasıl bilemem ama ben wee den aşırı memnun kaldım ama ben 20 günlük olduktan sonra mochi kullanmaya başladım şimdi artık manuel pompaya da ihtiyaç duymuyorum 😊