Oğlum 45 günlükken kalça çıkıklığı kontrolüne gittik ve sol taraf 60 sağ taraf 58 çıktı şuan 3 aylık oldu ve hala düzelmemiş bandaj taktılar 6 ay olana kadar kalacak dediler aranızda bu durumu yaşayıp düzelten var mı çok korkuyorum düzelmezse topal yürür dediler çok düzenli kullan yüzde 80 i düzeliyor dediler ☹️