Ahsen1Sena Ereninannesi0809 gece olanını aldm bende ilk defa verecegim gece 12 de veriyorum normal mamasını bide sabah 5 te normal formül mama yerine geçiyor mu onu bilemedim
Ahsen1Sena Zeynommom ben eczanelerden alıyordum 2 haftadır zor buluyordum eczanecimiz bebelac mama üretimi durdu artik gelmiyor dedi ve gercektenden öyleymiş oldugum yerde bütün marketleri gezdim bulamadım
Zeynommom Ahsen1Sena telefonla aramıştım ben müşteri hizmetleri bulundunuz yeri söyleyin biz sizd temin edelim araştırıp size yakın neresi varsa demişlerdi isterseniz bi arayın yardımcı olurlar belki
Ahsen1Sena Blz01 onuda yapiyorum ben sadece geceleri 12 de uyurken veriyorum bide sabah 5 de veriyorum aldığım kaşık mama o saatler arasinda tok tutar mı onu bilemiyorum ilk defa kullanacagm için