Geçen hafta yaptırdık Mehmet hocaya. Zaten babamın yakın arkadaşı ve çok iyi bi cerrah kardeşimi de o sünnet etmişti onda da benim oğlumda da hiç sorun yaşamadık. Lokal biraz zor oluyor acı hissi yok ama çocuk korkuyor tabi. 2,5 aylık oğlum 2 güne bişey kalmadı. Sonrasında hiç sorun yaşamadık krem ve sarı kantaron yağı verdi. Morarma yara iltihaplanma vs yaşamadık sadece şişme oldu o da çok normal tabi. Şişlik 4-5 gün sonra geçti. Kartın bardak koydular hastanede evde de 1 hafta devam etmemizi söylediler. Geniş kıyafetler giydirdim bardağın varlığını bile hissetmedik. Tereddüt etmeden Mehmet hocaya yaptırabilirsiniz