Gündüzleri az uyuyan gece 12 de yatıp saat başı uyanan yaramaz bi kızım var. Emerek uykuya dalıyor ve sürekli uyanıp iki üç dk emdiktn snra uyuyor hem o hem ben verğmli şekilde uyuyamıyoruz malesef gümdüz uykularıda düzenli değil ve yatakta benmle beraber uyuyor. Benmle uyumasnda hiç sıkıntım yok çokda memnunum hatta koyun koyuna yatmaktan☺️ Ama doktorumz uykuşarını düzene sokmaya karar verdiysen odasnıda ayırabilrsn bu ayda sonrasnda daha zor olacaktır dedi. Ben önümzdeki hafta itibari ile başlayacağım nasipse kızımın uykularını düzene sokmaya varmı benim gibi düşünen ve başlamak isteyen anneler🤗