Umutcugunannesi tontisbebegim gunde 1 defa ya bizim az olmazmi 1 kere vermek yeterli olurmu ki etki eder mi
tontisbebegim Umutcugunannesi bence sizde Gün de 3 kere 4 damla verin biz hiç zararını görmedik aksine rahatladı çocuğum
ArdenTugce Ozlemtgrlll oğlum da 2aylık bende de hiçbir damla işe yaramadı rezene çayı ve masajda çözdük sorunu
Umutcugunannesi tontisbebegim hatrlamyrm doktor kac kez dedi ama bi kere az diye dusunyrm etkisi olmaz diye
Hayris Ozlemtgrlll valla gözünüzü korkutmak gibi olmasın benim kızım 5. Aya girdi dediğiniz gibi probiyotik gaz damlası hala aynı geçirmedi hiç bişeyler
mavisimmm20 Ozlemtgrlll benimde doğduğundan beri gazlı bı bebek 8 buçuk aylık oldu hala gazı gitmedi ne yaptıysam olmadı benmde