Sevo97 benim 40 ım çıktığı gibi bir kızarıklık ve ağrı oldu doktora gittim. Enfeksiyon kapmış dedi dr ve antibiyotik verdi. Sonra bebeğim 4 aylıkken bu sefer diğer tarafta şişlik ve ağrı oldu. Doktora gittim yine antibiyotik verdi. Kullandım hafif bir şişlik kaldı gittim yine. Eğer ağrı sızı akıntı falan yoksa çok önemsenen bir durum değil dedi. Eğer aynı yerde bir daha enfeksiyon olursa açmak zorunda kalabiliriz dedi. Yani eğer ağrı yoksa çok önemli değil galiba ama isterseniz doktorunuza danışın 😊 benim göbeğim kapatıyordu o yüzden sıkıntı yaşadım.