Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık.(mamaya gün içinde sadece disari çıktığım zamanlarda ve bir öğün gece yaptırmadan veriyorum.) ilk 6 ay aptamil mama kullandım 6 ay sonrasında 2 numara mamaya geçince kokusundan çok rahatsız olduğumu farkettim ve hipp mamaya geçtim. Fakat son bir aydır bebeğim geceleri çok sık uyanıyor tok tutan bir mama var mi merak ettim sizden deneyimlerinizi benimle paylaşmanızı rica ediyorum.