Merhaba…cuma günü ikinci ay aşımızı olduk o günden beri kızım çok huzursuz sürekli kucakta gezmek istiyo ama onda bile bağrarak ağlıyo huzursuzluk aşıdan mı yaşayan var mı bunu uykusu geliyor uyumuyor çok ağlıyo öyle uyutuyoruz beş dk sonra geri uyanıyor ve gene ağlamaya başlıyor uykusunu da alamıyor böyle olunca aşı da mı atak haftası mı bu huzursuzluk neyden ağladıkça ben çok üzülüyorum sanki elimimden bişey gelmiyormuş gibi …..