Herkese merhaba.. kızım 29 aylık.. tuvalet eğitimine 26 aylık başladık. Çok zorladı beni kızım iki ayda anca öğrendi.. bir ay boyunca çok iyiydi hem çiş hem kakasını söylüyordu neredeyse hiç kaçırmadı ne gece ne gündüz.. ama ne oldu anlamadık duzenimizde hiçbir değişiklik olmadığı halde on gündür başa döndük asla söylemiyor kaçırıyor sonrasında bile ben kontrol etmezsem söylemiyor. Gece yapmayan kızım iki defadır gece de kaçırıyor. Kafayı yiyecek gibiyim. Eşim doktora götürelim diyor ama ne anlamı olacak ki.. ne olur tavsiyelerinize ihtiyacım var. Bu kadar zaman sonra beze donemeyiz ki..