bebek fazla emdiği sütü yada annenin göğüsümde fazla beklediği sütü yahut ilaç kimyasal vs kullanıldığı için bozulan sütü kusar doğal beslenen çocuğun istekleri de doğaldır mizacına zarar verecek yemekten yüz çevirir fazla yediği ve sindiremediği yemeği kusar. Kusma zararlı yemekten kurtulmanın en kısa en emniyetli yoludur sağlıklı çocuklar özellikle A grubu çocuklar kusma yetisini ömür boyu muhafaza eder. Ancak yetişkinler çocuğun doğal isteklerini kendi fıtrata aykırı isteklerine benzetmeye ve kusmayı ilaçlarla durdurmaya çalışırlar böylece çocuğun kusma yeteneği kaybolur ve yeteneği kaybolan çocukta mide ve bağırsak sindirimi bozulur o zaman devreye 2. Faktör ishal girer 🌸