Bende 5 ay mama ve anne sütü olarak besledim sonra emmedi mamaya devam ettik ve doktorum mama verdiğim için mamadan sonra bi çay kaşığı su vermemi istedi ben mamadan sonra bi çay kaşığı verdim çok şükür bişey olmadı evet mama da suyla yapılıyor ama anne sütü kadar su ihtiyacını karşılamıyor sadece emziriyor olsaydınız su vermenize gerek yok zaten