Merhaba sevgili annişler oğlum yarın 3 aylık olacak ve dünden beri yere koyar koymaz sürekli ağlıyor sanki canından can koparıyorlar ve kucağa alınca da sakinleşmesi biraz zaman alıyor sonra kucakta olduğu sürece sakin kalıyor ama yere bırakınca tekrar başlıyor aynı durum gazını çıkarttınca da aynı durum devam ediyor altını açınca bir süre sonra sakinleşiyor ve biraz bekledikten sonra çişini yapıyor her defasında aynı şey oluyor (altını açınca rahatladığından dolayı bir süre açık bırakıyorum 10 dk kadar o sürede yapıyor ) napacağımı şaştım artık var mı daha önce aynı durum başına gelen doktorumuza yazdım ondan da cevap bekliyorum sizlere de sormak istedim 😞😭