9 aylık kızım var. Şu zamana kada birçok oyuncağı birikti. Hiç birşeyle mumnun olmayan bir bebek olduğu için hep önüne attım hepsini. Ama sanırım bu doğru değilmiş. Şimdi ayına uygun oyuncakları araştırdım yarın alacağım inşallah. Bu defa önüne yığmak istemiyorum. Bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Meselâ tek tek mi vermeliyim oyuncağı birinden sıkılınca diğerini mi cikarmaliyilim gibi..