Herkese iyi akşamlar. Bugün 28 günlük olduk. Kalça çıkıklığı için randevu almak istiyorum ama ortopediye mi almalıyım yoksa çocuk doktoruna mı? 40 ı çıkmadan ultrason çekmiolarmış. Birde gazını çıkarmasını için bacaklarını esnetme hareketi yapıodum oda kalça çıkıklığına sebep olabiliyomuş doğrumu acaba ?