pembeblog Bebegime eldiven takıyorum bazen. hep eli ağzında ıslanıyor eldivenleri baloncuk yapıyor sizin bebekler nasıl 🙈😂
Bonnusimo pembeblog bu ay eller ağızda ellerini keşfediyolar normal canım 🤗 ama eldiven takmayı artık bırakabilirsin tanısın dokunsun bir aylık olunca bıraktım ben tırnaklarını sürekli kısa tutarak
irva pembeblog Eldiven takmamalısın artık.Ellerini keşfetmesi için fırsat ver.Geç bile kalmışsın çıkarmak için.
veralinna2 pembeblog gelişimini engellersin canım bırak bu eli ağzında olsun eldiven takma ben 10-15 gün taktım sonra bıraktım
Masalll06 Eldiven takmak için bebeğiniz büyük değil mi ? 2 ay 18 günlük kızım 1 ayından sonra hiç takmadım