Slm anneler hamilelikte tarama testleri kötü çıkıp amniyosentez yaptıranlar.doğumdan sonra amniyosentez sonucuyla tersi bir durum yaşayan oldumu acaba?yanılma ihtimali olabiliyormu.ben yaptırmistım normal cıkmıştı doğum yaptım ama bebeğim de tuhafliklar hissediyorum kafamda soru işaretleri oluşuyor.psikolojik olabilirmi acaba?