Merhaba
Geçen hafta 2.ay aşımızı olduk. Ama o günden beri kızım çok iştahsız. Normalde 240-300 CC mama artı 3-4 saatte bir 15-20 dk emerdi ama şu anda gün içinde sadece emiyor ve Max 90 CC mama alıyor. Sizin nasıl oldu aşıya mi baglamaliyim yoksa başka birşeye mi ondan da emin olamadim. Siz yaşadınız mı böyle bir durum?