Karas ses veya hareket olduğunda algılıyor o yönden güzel ama çok kez bağlantı kesildiği oldu yeniden bağlanamıyor ya da çok geç bağlanıyor açılmıyor vs vs sürekli sorun çıkarıyor bu konularda ve oda ayrıldığında ses direkt gelmeli fakat bunda bildirim geliyo o bildirimi açıp bakıp sesi öyle duyabiliyorsunuz falan telsiz almayı düşünüyorum birde bu yüzden