Kızlar merhaba, kızımın yüzünde bi süredir pütürlü kızarıklık var. Doktora sorduğumda kuruluktan olduğunu ve bebek losyonu sürmemi söyledi. Ben sürdüm ama geçmedi hatta sanki arttı. Kimisi de sıcaktan olduğunu söyledi ama ben üst üste giydirmiyorum da. Buna benzer bişey yaşayan var mı? Ne yaptınız geçmesi için?