BeautifulMother1 Merhaba zayıflamak istiyorum aynı zamanda korse ve tayt almak istiyorum ve diyetisyene gidicem inşAllah kullanıp memnun kaldınız mı tavsiye eder misiniz 🌸
Yankiii BeautifulMother1 canım ben kullandım pek bir işe yaramadı sadece sezeryan dikislerimi acıttığımla kaldım
hilaliii Canım spor yapmadığın sürece bir anlamı kalmıyormuş tek başına giymenin.. Bende alacağım ama spor yapamayacağım için sürekli erteliyorum
BeautifulMother1 hilaliii sporu da yaparım oğlum 7 ay 29 günlük oldu çok şükür biraz daha rahatladı diyetle ve sporlada zayıflarım zayıflamam da lazım çünkü düğünde dış çekim yapmamıştık 🙈
Aysess38 bende sezeryanlığım doktorum hiç bi şekilde korse önermemişti.sizin korse den dolayı mı oldu yani 😕 Yankiii