Mom24 3 haftalıkken sürekli emdigini kusmaya başladı , emip emip kusuyodu midesinde durmuyodu aç kaldıgı içinde çok huzursuzdu, çocuk doktorumuz reflüsü oldugunu söyledi muayene yaptı,anne sütü çok sıvı oldugundan midesinde durmuyordu mide kapakçıkları daha gelişmedigi için. O yüzden reflü için özel mamaya geçtik mama katı diger mamalara göre ve bekledikçe dahada katılaşıyo midesinden çıkmıyo. Çok şükür kusması bitti