Gizemkapl canım bizde cuma günü yaptırdık hemşire bazı annelerin ateş yaptığını söylediğini fakat bu aşının ateş yapmayacağını belki tesadüf olduğunu söyledi ben yinede evde yok diye ateş düşürücü aldım ama ateşi çıkmadı çok şükür hatta sadece iğne yapıldığı an sızlama oluyomus o zaman ağladı sonra pek sıkıntısı olmadı