Dogayzc1 bizimki de öyle. sabah 4-5ten sonra başlar ıkınmaya mızırdanmaya gerinmek ister kundaktan çıkmaya çalışır. 4ay bitecek hala aynı. eskiden o saatlerde çığlıklar atarak uyanırdı şimdi şükür geçti ama gözleri kapalıyken yatakta kıpır kıpır olur hala. tüm gün ve gece emdiği, yuttuğu hava o saatlerde vuruyor bebeğe çoğu kişide aynı şeyi duymuştum