ironboy Arkadaşlar merhaba inek sütü alerjimiz çıktığı için elimizde olan 3 paket mamayı uygun fiyatla göndermek istiyorum. İsteyen olursa bana yazsın. Sevgiler ✌🏻
BenMathilda ironboy Ürünler açılmış mı? Eger açılmamışsa il ve fiyat bilgisi de paylaşabilir misiniz :))
Eedanur Fiyat nedir kac numara bebelac gold 1 numara degilmi ironboy bebelac gold 1 nunarami fiyat nedir
ironboy BenMathilda açılmadı paketler, son kullanma tarihi 2022 e kadar hatta. İzmirdeyim paketini 30 tlden verebilirim. Uzaktaysanız kargo da yapabiliriz ücretini öderseniz.
ironboy Eedanur 30 tlden verebiliriz kargo size ait olmak üzere. Bebelac gold NUTRICONFOR ama 1 numara evet.
ironboy AntikSokrates biz aldığımızda 60 tl civarıydo şimdi ne kadar bilmiyorum internetten bakabilirsiniz
ironboy Eedanur 350 gram. Bu arada mesajım silinmiş 😂😂 neyse ihtiyacı olan varsa bizde vakti zamanında zor bulmuştuk ondan çöpe gitmesin istedim. Sevgiler