Merhaba can anneler bana yardim edin 10 aylik benim ikizlerimden biri 3 kezdir ciddi aglama krizine giriyor ama oyle boyle değil doktora goturdum bir yerinde sorun yok ama boyle korku icind3 agliyor ne memem n3 kucagim ne de kendi halinde sakinlesmiyor mesela az once araliksiz tam 2 saat agladi ve artik aglamaktan şişti yuzu gozu uyudu napim ben niye olur bana akil verin