Shlaaa Kızlar BİM’in bebivita devam sütünü kullanan var mu memnunmusunuz yada sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz
Gamzosgamzos Sma kullaniyoruz memnunum bir sıkıntı yasamadık aptamil gaz yaomisti bebelac goldkilo aldirmadi
serebro Shlaaa ben emziriyorum ama yakında ise başlayacağım icin mecbur mama takviyesi olacak. Ucuz mama denemek istiyorum bebivita ve herobaby aşırı uygun ama ne kadar güvenilir bilemedim.
Abab Shlaaa ben kullanıyorum ikizlerim var ve mama paraları ne yazıkki çok pahalı 1 haftada 1 kutu bitiyor bebevita en azından uygun diğerlerine göre gaz falanda yapmadı gayette seviyor yavrularım😍
Arifcan Abab kabızlık vs yapıyormu ben aldm ama henüz kullanmadm diger mamalar aşırı pahalı bırde bunu denemek istedim
Arifcan Abab tesekkür ederim umarım bizdede olmaz eger olmassa bebegim severse bu mamadan alıcam artık cunku diger mamalar aşırı pahalı olmus