Kızlar 2 ay 22 günlük bebeğim. Bir kaç gündür ne olduysa max yarım saat uyuyo. Emzik ile kendi kendine uyuyor, döndürmeye çalışsamda uyumuyo ve huzursuz. Ayakta sallamayı denesem sizce?? Moms4de uyuyordu genelde 1.1-5 saat kendi kendine uyumaya geçiş yaptım ama hiç zorlanmadı bundan kaynaklanıyor olabilir mi?