Aselin__annesi Doğum yapalı 5 ay oldu iğnenin yeri ağrıyor sanki sürekli omzunun olduğu yer ver ortadaki kemiğim ağrıyor sizde de kaldı mı sırt ağrısı doktora gittiniz mi
0101adana Aselin__annesi benimde beş ay oldu maalesef ki geçmedi çok agrı oluyor geceleri yatakta saga sola dönerken ve sırt üstü yatamıyorum çok zor inşallah geçer diye bekliyorum
Fuathulya Aselin__annesi resmen beni anlatmıssınız 6 ay oldu o agrı gitmedi ne uyudugumda bisi anlıyorum ne hayattan yataktan kalkerken cocugu alırken zorlanıyorum doktora gitmedim ama fizik tedavısı yapıyormuşlar doktora gorunup ya soguk ya sıcak uygulama
Sumeyyebaglan Aselin__annesi yok gitmedim ama bildiğim kadarıyla yapılan iğneden dolayı doğumumuzdan kalıcı bi hediye bize😅