Ayseonaylicelik Dün 2 .ay bitimi sezeryan kontrolüm vardı alttan muayene oldum dikişler galan herşey normaldi bugün hafif hafif kanamalarım oluyor acaba adet mı oldum kızlar
aysunakin Ayseonaylicelik alttan muayene sonrası kanama olabilir doktorum beni uyarmıştı kanamam olabilir diye. Adet dr görüyor olabilirsiniz tabi.
Cgdmmm Ayseonaylicelik bende 2 ay önce sezaryene Doğum yaptım ama beni kontrole çağırmadı niye alttan muayene etti ki 🧐
Ayseonaylicelik Cgdmmm rahim deki dikisleri kontrol ediyor ve rahim boyutunu eski haline dönmüş mu ne alemde diye