Yemin ediyorum gına geldi. Evlendiğim günden beri her birlikte olduktan sonra bir hafta enfeksiyon kapıyorum mantar mı yoksa benden mi kaynaklanıyor anlam veremiyorum. Artık çok bunaldım . Eşimde mantar var o sürekli ilaç kullanıyor ve dikkat ediyor. Bende aynı şekil ama afedersiniz idrar yaparken çok acıyor yara gibi oluyor kokuda yok . 🤦🏻♀️ Bir kere gitmiştim doktora o ilaçları kullandım hala kullanıyorum. Bu mantar mı enfesyon mu bıktım artıkkk . Burdan okudum sirkeli su yaptım . Banyoda bile özel şampuan aldım kullanıyorum 🥲🥲 Ama yok 😔 beyaz beyaz şeyler geliyor sürekli . Yaşayan var mı çözüm bulan 😔