Herkese merhabalar.
Oğlum 2 günlük ama doğru düzgün sütüm yok. Pes etmeden sürekli emzirmeye çalışıyorum ama doymuyor çocuk. Mama takviyesi yapmak zorunda kaldık en son, aç kalıyordu yoksa. Sütüm gelsin diye sürekli sıvı tüketiyorum. Ne yemem ne içmem lazım? Artar mı acaba sütüm? Çok endişeliyim, bebeğimi doyurmak istiyorum artık 🙏