Merhaba herkese. Oğlum bugün tam 20 aylık oldu. Bazen düşünüyorum acaba mutlu görebilecek miyim diye. Uyandığında bir kez yüzü gülecek mi mutlu uyanacak mı. O kadar yoruldum o kadar tahammülüm azaldı ki. Bütün gün Herşey için ağlayabiliyo. Ağlamakta değil ıııı ıııı hep mutsuz hep keyifsiz. Oyun oynuyoruz oynama süresi 2 dk yı geçmiyor herşeyden çok çabuk sıkılıyor. 20 aylık oldu anne baba hala dede mama su evet al aç gel git gibi kelimeler hariç konuşmuyor herşeyi parmakla gösteriyor. Kendini ifade etmeye çalışsın diye anlamazdan gelince yeni bir ağlama kriz sebebi doğuyor. Ben tamamen umutsuzluğa düştüm kendimi yetersiz hissediyorum. Ben mi bakamıyorum mutsuz ben mi öğretemiyorum geri mi kalıyor konuşmuyor artık sıyırmama çok az kaldı düşünmekten.