Bugün tam 4 aylık olduk bu sabah 7 den beri oğlumun ateşi var 38 Di duş aldırdım gezdirdim evde calpol şurup vardı sağlık ocağı aşıdan sonra atesi olursa diye şurup vermişti 1çay kaşığı verdim saat 3 e kadar falan 36.5 kadar indi şimdi ara sıra yine ölçüyorum 37 falan çıkıyor ne yapsam bilmiyorum doktora da coronadan dolayı çıkarmak istemiyorum.