Kaganpasa20 bebekler hareketlenmeye başladıkları için bu aylarda kilo alımları düşer. bebeğinizin kilosunu doğum kilosuna göre değerlendirmeniz gerekir. bir de evde tartınca 150 gram çıkartmayın çünkü ev tartıları hassas değiller. bebeğin gelişimini boy kilo ve baş çevresi ile beraber değerlendirmek gerekir sadece kilo anlamlı değil. bebek keyifliyse çişli bez sayısı yeterliyse doyuyordur dert etmeyin.