Suleozparca 40 günlük bebeğim bu iki gündür yedikten yarım saat sonra kusuyor hem beyaz hemde acık sarı gibi normal mi.
Yagmur_Tugay_Tuncay60 Daha önce benim oğlumda birkere sarı bir kusmuk vardı beyazın içinde fazla önsüt alımında demişlerdi birde d vit den olurmuş sıkıntı değil o kadar tabi çok fazla olursa tabi bir sorun teşkil eder doktora danışın yinede
Duygucukk Yagmur_Tugay_Tuncay60 fazla önsüt alınmından derken anlayamadım. Benim de kızım 4 aylık. Beyazın içinde sarı renk olarak kustu
Yagmur_Tugay_Tuncay60 Duygucukk bir memeyi tam boşaltmadan diğerine geçmesi dedilerdi bende emdirirken dikkat ediyorum
Duygucukk Yagmur_Tugay_Tuncay60 bende öyle birsey okumuştum ama emin olamadım. Doktoruma sordum ateş olursa gelin demişti bir daha da olmadı. Sizin bi kere mi oldu
Yagmur_Tugay_Tuncay60 Duygucukk evet birkere oldu daha sonra hiç olmadı çoçuk ta sıkıntı yoksa huzursuzluk gibi başka sorunlar çıkarsa götürürsün doktorun dediği gibi