Mihribann11 Biogaia kullanıyoruz 5 gündür kızım iki gündür kakasini yapamıyor 3 aylık kızım yeni başladık . Sadece biogai kullanıyoruz kızlar, sizde yaptı mı kabızlık ,faydasını gördünüz mü
Aysenur2020 Mihribann11 bende 2 ay kadar kullandım çok gazlı bi bebeğim vardı . Bi sıkıntı olmadı baya faydasını gördüm . Biogaia bagırsak düzenleyici bi damla. Yeni başladıysanız bebeğim vücudu alışma sürecindedir isterseniz bi doktorunuza danışın
10082020 Mihribann11 10. Günde etkisini görürsünüz canım kesinlikle tavsiye ediyorum 4. Aya kadar kullandık biz de
esmaa599 Mihribann11 4 ay kadar kullandım cnm.Kabızlık falan yapmadı hiç.Biogaia bağırsak düzenleyici zaten onun kabız yapacağını zannetmiyorum ama bir doktorunuza danışın isterseniz
Busrabektas Mihribann11 2 ay boyunca kullandım. Kızımın 6 gün kaka yapamadığı oluyordu ilk başlarda etki etmiyor gibiydi ama düzenli kullanımda 1 hafta içinde etki etti. 1 ay düzenli kullandım her gün bir ya da iki defa kakasını yapıyordu. 4 aylık olunca bıraktık suan hala düzenli bir şekilde kakasını yapıyor. Düzenli ve sabırlı bir şekilde kullanın.
Gorkeminannesiii Valla ben 4 aylık olana kadar kullandım çokta memnun kaldım 👍 kabızlık falanda yapmadı bize
Sndz-656 Bende 1,5-2 aylıkken başladım kullanmaya kolik bi bebekti onun sayesinde rahatladı çok şükür hatta kakasını beş altı gün yapmadığı olurdu onu da düzenli yapmaya başladı ama yanında sab simplex gaz damlası da veriyordum
Aysenur2020 Mrvblgc evet düzenli olarak verdim doktor ne dediyse tamı tamına uydum . İlk zamanlar fayda etmiyor diye düşündük ama İnan zamanla çok faydası var . Daha sonra da gaz için sab simplex kullandık
Dmtylz Canım biogia bağırsak düzenleyici bir probiyotik. Saklama koşulları çok önemli ve mutlaka aynı saatte verilmeli saatini asla şaşmayın
Hatce1344zm Mihribann11 benim oğlum da yapmadı gayet memnunum ben ac karnına 5 damla veriyorum.iyi geliyor